Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

iduka Vadvirágaim bimbok.blog

vida bálint verseiből mini csokrok,apám emlékére,vers kedvelők örömére.

Friss topikok

Linkblog

Ne hagyjál el..../Vida Bálint/

2016.07.30. 18:19 iduka

Ne hagyjál el....

Istenem ne hagyjál el,
ez a kívánságom.
Üdvöm,boldogságom
én csak tőled várom.

Hitem által várom,
én tőled az üdvömet.
Benned találtam meg,
igaz örömömet.

Benned reménykedik,
mindig az én lelkem.
Benned van elrejtve,
az örök életem.

Tudom,hogy Benned,
én nem csalódhatok.
Ezért naponta hálát adok,
Istenem maradj velem.

Ha velem maradsz,
mindig örülhetek.
Akkor én szükséget,
semmiben nem érzek.

Akkor beteljesül,
minden kívánságom.
Jóságodért neved,
mindörökké áldom.

Vida Bálint 1977.06.29.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbok.blog.hu/api/trackback/id/tr18924374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása