Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

iduka Vadvirágaim bimbok.blog

vida bálint verseiből mini csokrok,apám emlékére,vers kedvelők örömére.

Friss topikok

Linkblog

Hogy hozzád mehessek...../ Vida Bálint/

2018.08.19. 16:48 iduka

Ha a földről el kell menni,Jézusnál fogok majd lakni.

Őnála lesz örök lakom,ahol tovább zengem dalom.

Mert én itt a hitben élek,újjá születik a lélek.

Akit nekem Isten adott,mert lelket csak Ő adhatott.

Azért adta,hogy én éljek,az Istentől mindig féljek.

Istennek élek és halok,mert én az Istené vagyok.

Drága áron lettem Övé,országa örökösévé.

Jézus Krisztus a megváltóm,az Ő nevét mindig áldom.

Azért van nagy bizodalmam,amit én Jézustól kaptam.

Érettem Ő a közbenjáró,kegyelemből üdvöt adó.

Uram tartsál meg a hitben,soha ne legyek szűkében

Szent Lelked ajándékának,a nagy Isten irgalmának.

Készen várjam azt a napot,mikor nevemet szólítod.

Éljek benned hívő szívvel,hogy hozzád mehessek én el.

 

Vida Bálint,1978.09.16.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbok.blog.hu/api/trackback/id/tr4514190027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása