Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

iduka Vadvirágaim bimbok.blog

vida bálint verseiből mini csokrok,apám emlékére,vers kedvelők örömére.

Friss topikok

Linkblog

Mellettem marad./ Vida Bálint/

2018.08.11. 21:41 iduka

Az  életem ,küzdelmes élet.

Ha Jézus velem,akkor nem félek.

Őbenne bízok,Ő segít nekem.

Így hordozom én nem könnyű terhem.

Erőtlen vagyok,de Jézus erős.

Ő a kormányos,én az evezős.

Ha vihar támad lecsendesíti.

Gyenge karjaim megerősíti.

Tanácsot kérek,Ő tanácsot ad.

Ha kérem mindig, mellettem marad.

Viharban,csendben azt érezhetem.

Jó és balsorsban,kitart mellettem.

Bárhol is vagyok,mindig tud rólam.

Elhagyatva még sohasem voltam.

Velem marad Ő végig az úton.

Szavát megtartja biztosan tudom.

Vida Bálint 1978. 10.27.

 

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbok.blog.hu/api/trackback/id/tr2814175739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása