Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

iduka Vadvirágaim bimbok.blog

vida bálint verseiből mini csokrok,apám emlékére,vers kedvelők örömére.

Friss topikok

Linkblog

Segíts Uram..../Vida Bálint/

2016.07.30. 18:12 iduka

Segíts Uram....

Uram segíts,ne hagyj
soha el engemet.
Bátorítsd,erősítsd
csüggedő lelkemet.
Látod a sok bajban,
néha elcsüggedek.

A Te segítséged,
bőven elég nekem
Ha megsegítesz,
örül az én lelkem.
Ne vessél meg azért,
mert erőtelen vagyok.
Kicsiny az én hitem,
néha ellankadok.

Segíts,hogy Rád nézzek,
ne az ellenségre.
És mindig számíthassak,
a segítségedre.
Érintsd meg a szívem,
Szentlelked tüzével.
Töltsél be engemet,
Lelked erejével.

Megsegítesz engem,
az a reménységem.
Bizodalmam Istenbe,
nem hiába vetem.

Vida Bálint 1977.03.05.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bimbok.blog.hu/api/trackback/id/tr28924316

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása